ניהול קריירה
העולם משתנה, שוק עבודה משתנה ואנו נדרשים לשנות דפוסי חשיבה ולאמץ דרכי פעולה חדשות בתור עובדים, בתוך ארגון כדי להתאים את היכולות שלנו לעולם המשתנה. בקורס קצר זה, נלמד להכיר ארגז כלים לפיתוח קריירה, אפשרויות הפיתוח האישי בתוך הארגון ונבין שזהו מסע מתמשך, פרואקטיבי לעבר מטרות תוך קריאת מפת ההזדמנויות והצרכים העסקיים בארגון. ההגה של מסלול הקריירה הוא בידיים שלנו. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים.
ניהול קריירה
העולם משתנה, שוק עבודה משתנה ואנו נדרשים לשנות דפוסי חשיבה ולאמץ דרכי פעולה חדשות בתור עובדים, בתוך ארגון כדי להתאים את היכולות שלנו לעולם המשתנה. בקורס קצר זה, נלמד להכיר ארגז כלים לפיתוח קריירה, אפשרויות הפיתוח האישי בתוך הארגון ונבין שזהו מסע מתמשך, פרואקטיבי לעבר מטרות תוך קריאת מפת ההזדמנויות והצרכים העסקיים בארגון. ההגה של מסלול הקריירה הוא בידיים שלנו. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים.
עבודה מהבית
מטרת הקורס היא לדבר על האתגרים איתם אנחנו מתמודדים בעבודה מהבית, ובעיקר על מה אפשר ונדרש מאיתנו לעשות כדי לשמור על האפקטיביות שלנו בעבודה מרחוק. בקורס זה תקבלו כלים ורעיונות לתקשורת מרחוק, טיפים להתארגנות ליעילות ואפקטיביות בעבודה מרחוק, איך לא מרגישים לבד ואיך שומרים על אמון. חשוב לנו להדגיש שהטיפים שתקבלו כאן רלוונטיים גם לעבודה מהמשרד. הקורס מכיל 7 פרקי לימוד קצרים משך הקורס: 30 דקות על המנחה: אודליה רייזס, יועצת ארגונית ומומחית בתהליכי למידה
עבודה מהבית
מטרת הקורס היא לדבר על האתגרים איתם אנחנו מתמודדים בעבודה מהבית, ובעיקר על מה אפשר ונדרש מאיתנו לעשות כדי לשמור על האפקטיביות שלנו בעבודה מרחוק. בקורס זה תקבלו כלים ורעיונות לתקשורת מרחוק, טיפים להתארגנות ליעילות ואפקטיביות בעבודה מרחוק, איך לא מרגישים לבד ואיך שומרים על אמון. חשוב לנו להדגיש שהטיפים שתקבלו כאן רלוונטיים גם לעבודה מהמשרד. הקורס מכיל 7 פרקי לימוד קצרים משך הקורס: 30 דקות על המנחה: אודליה רייזס, יועצת ארגונית ומומחית בתהליכי למידה
אמפתיה מעשית
קורס אמפתיה מעשית בקורס זה נלמד על מיומנות התקשורת האפקטיבית ביותר שיש ונראה כיצד בדיוק לעשות בה שימוש כדי שתוכלו לייצר עבורכם מערכות יחסים שבאמת נעים להיות בהן. למיומנות הזו קוראים אמפתיה, ולקורס הזה קוראים אמפתיה מעשית. הרעיון הוא שאמפתיה היא לא רק תובנה אלא ממש פרקטיקה. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים. מנחה הקורס: ד"ר דוד ברקוביץ' משך: 25 דקות
אמפתיה מעשית
קורס אמפתיה מעשית בקורס זה נלמד על מיומנות התקשורת האפקטיבית ביותר שיש ונראה כיצד בדיוק לעשות בה שימוש כדי שתוכלו לייצר עבורכם מערכות יחסים שבאמת נעים להיות בהן. למיומנות הזו קוראים אמפתיה, ולקורס הזה קוראים אמפתיה מעשית. הרעיון הוא שאמפתיה היא לא רק תובנה אלא ממש פרקטיקה. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים. מנחה הקורס: ד"ר דוד ברקוביץ' משך: 25 דקות
מיתוג אישי
לבנות מיתוג אישי חזק בעולם העבודה החדש הקורס יחשוף אתכם לעולם המיתוג האישי, ויעניק לכם כלים יישומיים לקידום המותג האישי שלכם, בארגון ומחוצה לו. מותג הוא כלי קריטי בעולם העבודה המשתנה של היום. נכיר את ארבעת המרכיבים שמייצרים מותג, איך מייצרים אותם, וגם נרד לפרקטיקה. נלמד איך אתם יכולים לבנות את המותג האישי שלכם בעזרת יצירת תוכן לצורך מיתוג אישי. אז קדימה, בואו נתחיל להבין איך יוצרים מותג. הקורס מכיל 4 פרקים משך כולל: 24 דקות מנחה ד"ר דוד ברקוביץ', יועץ ארגוני
מיתוג אישי
לבנות מיתוג אישי חזק בעולם העבודה החדש הקורס יחשוף אתכם לעולם המיתוג האישי, ויעניק לכם כלים יישומיים לקידום המותג האישי שלכם, בארגון ומחוצה לו. מותג הוא כלי קריטי בעולם העבודה המשתנה של היום. נכיר את ארבעת המרכיבים שמייצרים מותג, איך מייצרים אותם, וגם נרד לפרקטיקה. נלמד איך אתם יכולים לבנות את המותג האישי שלכם בעזרת יצירת תוכן לצורך מיתוג אישי. אז קדימה, בואו נתחיל להבין איך יוצרים מותג. הקורס מכיל 4 פרקים משך כולל: 24 דקות מנחה ד"ר דוד ברקוביץ', יועץ ארגוני
7 דגשים שחייבים לדעת לקראת הערכת ביצועים
הערכת ביצועים שלוקחת בחשבון את השינויים בעולם העבודה, ונותנת מענה אמיתי לאתגרים כמו התשוקה של העובדים לפיתוח אישי, יעדים משתנים, סביבת עבודה דינאמית - תהפוך את תהליך המשוב האישי והארגוני שלך לאפקטיבי וחשוב עבורך ועבור כל עובד.ת שלך. קבלו 7 כלים שיעשו את ההבדל.
7 דגשים שחייבים לדעת לקראת הערכת ביצועים
הערכת ביצועים שלוקחת בחשבון את השינויים בעולם העבודה, ונותנת מענה אמיתי לאתגרים כמו התשוקה של העובדים לפיתוח אישי, יעדים משתנים, סביבת עבודה דינאמית - תהפוך את תהליך המשוב האישי והארגוני שלך לאפקטיבי וחשוב עבורך ועבור כל עובד.ת שלך. קבלו 7 כלים שיעשו את ההבדל.
איך להעביר מסר ברור ומדויק?
מכירים את זה שאנחנו מנסים להעביר איזושהי נקודה, ואנשים ברגע הראשון לא מבינים אותה? או שמבינים אותה אחרת ממה שהתכוונו? הנה כלי המורכב מ-3 שלבים שיחדד את המסרים, כדי שלא נפספס הזדמנויות להדליק אנשים על הרעיונות שלנו, ולהניע אותם לפעולה!
איך להעביר מסר ברור ומדויק?
מכירים את זה שאנחנו מנסים להעביר איזושהי נקודה, ואנשים ברגע הראשון לא מבינים אותה? או שמבינים אותה אחרת ממה שהתכוונו? הנה כלי המורכב מ-3 שלבים שיחדד את המסרים, כדי שלא נפספס הזדמנויות להדליק אנשים על הרעיונות שלנו, ולהניע אותם לפעולה!
"הטיית ברירת המחדל" ואיך היא משבשת את ההחלטות שלך
האם אנחנו באמת מקבלים החלטות, או שלרוב אנחנו מחליטים שלא להחליט וממעטים את ההשפעה שלנו על המציאות של עצמנו? אחד ממצאי המחקר של כהנמן וטברסקי, צוקרמן ושות', מוכיח שיש הטייה מובנית על קבלת ההחלטות שלנו, וקראו לה ה-Status Quo Bias, או פשוט - הטיית ברירת המחדל. איך היא פועלת ואיך אפשר להתמודד איתה, או אפילו להשתמש בה בשביל לשפר את המצב הקיים?
"הטיית ברירת המחדל" ואיך היא משבשת את ההחלטות שלך
האם אנחנו באמת מקבלים החלטות, או שלרוב אנחנו מחליטים שלא להחליט וממעטים את ההשפעה שלנו על המציאות של עצמנו? אחד ממצאי המחקר של כהנמן וטברסקי, צוקרמן ושות', מוכיח שיש הטייה מובנית על קבלת ההחלטות שלנו, וקראו לה ה-Status Quo Bias, או פשוט - הטיית ברירת המחדל. איך היא פועלת ואיך אפשר להתמודד איתה, או אפילו להשתמש בה בשביל לשפר את המצב הקיים?
מידע שמובן בקלות - 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת
אינפוגרפיקה היא עיצוב חזותי של מידע. נשתמש בה כשנרצה להעביר מסר מורכב בפשטות, או להפוך מסר "יבש" למעניין, וכשנרצה לעזור לקהל היעד להוציא מנתונים אובייקטיבים, מסר שחשוב לנו שיעבור. קבלו 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת!
מידע שמובן בקלות - 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת
אינפוגרפיקה היא עיצוב חזותי של מידע. נשתמש בה כשנרצה להעביר מסר מורכב בפשטות, או להפוך מסר "יבש" למעניין, וכשנרצה לעזור לקהל היעד להוציא מנתונים אובייקטיבים, מסר שחשוב לנו שיעבור. קבלו 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת!
ביזנס מודל קנוואס
כשאנחנו חושבים להשקיע במוצר חדש ועולים לנו כמה רעיונות, שנראים, לפי שעה, מהפכניים. אנחנו צריכים שיטה, שתאפשר לנו לבדוק מהר היתכנות ורווחיות, ותסייע לנו לקבל החלטה - איזה מהרעיונות ראוי שנפתח לתכנית עסקית מפורטת. בדיוק בשביל זה הומצא הביזנס מודל קנוואס. מורכב מ-9 אבני בניין, שכולן ביחד מתארות ומעצבות מודל עסקי מזורז.
ביזנס מודל קנוואס
כשאנחנו חושבים להשקיע במוצר חדש ועולים לנו כמה רעיונות, שנראים, לפי שעה, מהפכניים. אנחנו צריכים שיטה, שתאפשר לנו לבדוק מהר היתכנות ורווחיות, ותסייע לנו לקבל החלטה - איזה מהרעיונות ראוי שנפתח לתכנית עסקית מפורטת. בדיוק בשביל זה הומצא הביזנס מודל קנוואס. מורכב מ-9 אבני בניין, שכולן ביחד מתארות ומעצבות מודל עסקי מזורז.
6 דרישות בסיס למנטורינג
מנטורינג הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים היום לעובדים במקום העבודה. איך מוצאים את המנטורים שנכונים לנו, ועל מה לשים דגש כשנרצה לשפר את המנטור שבתוכנו?
6 דרישות בסיס למנטורינג
מנטורינג הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים היום לעובדים במקום העבודה. איך מוצאים את המנטורים שנכונים לנו, ועל מה לשים דגש כשנרצה לשפר את המנטור שבתוכנו?
איך לאמן תוך כדי ניהול?
העובדים שלך רוצים לצמוח מקצועית והם רואים בך, המנהל.ת הישיר.ה שלהם אחראי.ת לכך. קיימת רק בעיה אחת: עבור רוב העובדים, ניהול ששם דגש על אימון הוא תופעה נדירה. אז הנה חמישה טיפים שיעזרו לך להתחיל לאמן תוך כדי עבודה.
איך לאמן תוך כדי ניהול?
העובדים שלך רוצים לצמוח מקצועית והם רואים בך, המנהל.ת הישיר.ה שלהם אחראי.ת לכך. קיימת רק בעיה אחת: עבור רוב העובדים, ניהול ששם דגש על אימון הוא תופעה נדירה. אז הנה חמישה טיפים שיעזרו לך להתחיל לאמן תוך כדי עבודה.
איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?
בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.
איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?
בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.
ניהול שותפויות על בקבוק של רום
קורה לפעמים שעבודה עם ממשק מסויים לא תורמת לתהליכי העבודה כמו שהיינו רוצים - קבלו מודל עבודה מהיר, מוסדר ומוכח שיהפוך את הכל להרבה יותר קליל וברור.
ניהול שותפויות על בקבוק של רום
קורה לפעמים שעבודה עם ממשק מסויים לא תורמת לתהליכי העבודה כמו שהיינו רוצים - קבלו מודל עבודה מהיר, מוסדר ומוכח שיהפוך את הכל להרבה יותר קליל וברור.
6 טיפים להעלאת הפרודוקטיביות בעבודה
הרעיונות המבריקים שלנו לא שווים כלום בלי שניישם אותם. קבלו 6 כלים פשוטים שיעזרו לכם להיות יותר פרודקטיביים בעבודה.
6 טיפים להעלאת הפרודוקטיביות בעבודה
הרעיונות המבריקים שלנו לא שווים כלום בלי שניישם אותם. קבלו 6 כלים פשוטים שיעזרו לכם להיות יותר פרודקטיביים בעבודה.
6 טיפים לניהול סקרים
6 כללים מוכחים שיעזרו לכם להעלות את אחוזי המענה לסקר שכתבתם.
6 טיפים לניהול סקרים
6 כללים מוכחים שיעזרו לכם להעלות את אחוזי המענה לסקר שכתבתם.
פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'
פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.
פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'
פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.
פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'
פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.
פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'
פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.
ניהול קריירה
ביחידה זו נבין איך ניתן לנהל את הקריירה של העובד, באמצעות שיפור מידת המחוייבות, האקלים הצוותי, השייכות, ההתלהבות והביצועים - על ידי individual development plan, ובקיצור - IDP.
ניהול קריירה
ביחידה זו נבין איך ניתן לנהל את הקריירה של העובד, באמצעות שיפור מידת המחוייבות, האקלים הצוותי, השייכות, ההתלהבות והביצועים - על ידי individual development plan, ובקיצור - IDP.
MEDDIC - מודל מכירות אסטרטגי
מודל ה-MEDDIC הוא צ'קליסט חכם של פעולות ומרכיבים, שאם נבצע אותם נכון, נגדיל את סיכויי ההצלחה בתהליך המכירה. אם תהליך המכירה שלכם הוא מורכב ומסועף, אם העסקאות העומדות על הפרק הן גדולות יחסית ודורשות מעורבות גבוהה, וסייקל המכירה שלכם אורך בדרך כלל כמה שבועות עד מספר חודשים, ה-MEDDIC הוא בשבילכם.
MEDDIC - מודל מכירות אסטרטגי
מודל ה-MEDDIC הוא צ'קליסט חכם של פעולות ומרכיבים, שאם נבצע אותם נכון, נגדיל את סיכויי ההצלחה בתהליך המכירה. אם תהליך המכירה שלכם הוא מורכב ומסועף, אם העסקאות העומדות על הפרק הן גדולות יחסית ודורשות מעורבות גבוהה, וסייקל המכירה שלכם אורך בדרך כלל כמה שבועות עד מספר חודשים, ה-MEDDIC הוא בשבילכם.
פירמידת המכירה
המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.
פירמידת המכירה
המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.
טיפול בהתנגדויות
כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.
טיפול בהתנגדויות
כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.
אמנות התשאול במכירות
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
אמנות התשאול במכירות
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
לא. כבר לא מפחיד אותי.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
לא. כבר לא מפחיד אותי.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
מנהיגות הסתגלותית
המנהיגות ההסתגלותית מרחיבה את שדה הראיה וההשפעה שבידיך כמנהל בקידום רעיונות ופתרונות חדשניים. באמצעותה, ניתן לקדם שינויים במערכת ולהפגין מנהיגות.
מנהיגות הסתגלותית
המנהיגות ההסתגלותית מרחיבה את שדה הראיה וההשפעה שבידיך כמנהל בקידום רעיונות ופתרונות חדשניים. באמצעותה, ניתן לקדם שינויים במערכת ולהפגין מנהיגות.
ניהול ישיבת צוות אפקטיבית
איך אפשר לקיים ישיבות צוות ממוקדות שמביאות לתוצאות, איך נכון לנהל אותן, מה עושים עם בעיות שכיחות ומהם הכלים, שיגרמו לישיבה שלך להיות יוצאת דופן ולהתמקד בתכל'ס.
ניהול ישיבת צוות אפקטיבית
איך אפשר לקיים ישיבות צוות ממוקדות שמביאות לתוצאות, איך נכון לנהל אותן, מה עושים עם בעיות שכיחות ומהם הכלים, שיגרמו לישיבה שלך להיות יוצאת דופן ולהתמקד בתכל'ס.
איך לבקש בצורה אפקטיבית?
אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.
איך לבקש בצורה אפקטיבית?
אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.
הצבת גבולות
למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?
הצבת גבולות
למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?
איך לגרום לאנשים לזכור את מה שחשוב לך?
בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?
איך לגרום לאנשים לזכור את מה שחשוב לך?
בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?
להיות מוביל במכירות
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".
להיות מוביל במכירות
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".
מכירות ותוצאות
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
מכירות ותוצאות
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
מניהול למנהיגות
הצטרפו לנמרוד צח למסע בדרך לפסגה האישית או הארגונית, קבעו מטרות, התאמנו והתחילו לצעוד. ביחידה מרתקת, משלב נמרוד בין סיפורים אישיים על כיבוש ההרים הגבוהים בעולם ובין תובנות ניהוליות.
מניהול למנהיגות
הצטרפו לנמרוד צח למסע בדרך לפסגה האישית או הארגונית, קבעו מטרות, התאמנו והתחילו לצעוד. ביחידה מרתקת, משלב נמרוד בין סיפורים אישיים על כיבוש ההרים הגבוהים בעולם ובין תובנות ניהוליות.
ניהול צוותים רב דוריים
ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.
ניהול צוותים רב דוריים
ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.
ניהול פרואקטיבי
כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.
ניהול פרואקטיבי
כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.
ניהול פרוייקטים (למי שאינו מנהל פרוייקטים)
כל ניהול של משימה או פעילות הכוללת דד ליין יכולה להיחשב למעשה כניהול פרוייקט. ניהול איכותי של פרוייקט תלוי במספר רב של גורמים כמו עמידה בלוח זמנים, מטרות, יעדים, איכות התוצרים ועוד. ביחידת ניהול פרוייקטים תלמד כיצד לנהל פרוייקט וכיצד להפוך כל פעילות עם דד ליין לפעילות מנוהלת בפחות מאמצים.
ניהול פרוייקטים (למי שאינו מנהל פרוייקטים)
כל ניהול של משימה או פעילות הכוללת דד ליין יכולה להיחשב למעשה כניהול פרוייקט. ניהול איכותי של פרוייקט תלוי במספר רב של גורמים כמו עמידה בלוח זמנים, מטרות, יעדים, איכות התוצרים ועוד. ביחידת ניהול פרוייקטים תלמד כיצד לנהל פרוייקט וכיצד להפוך כל פעילות עם דד ליין לפעילות מנוהלת בפחות מאמצים.
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
ניהול כלפי מעלה
צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.
ניהול כלפי מעלה
צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.
ניהול שיתופי פעולה
כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.
ניהול שיתופי פעולה
כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.
גישבור
כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.
גישבור
כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.
תגמול, הכרה והוקרת עובדים
מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.
תגמול, הכרה והוקרת עובדים
מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.
Train The Trainer
ביחידה זו תלמד כיצד ללמד. נלמד חמישה נושאים מרכזיים המרכיבים את ההדרכה שלך בדרך פשוטה, פרקטית ופרודוקטיבית. אם חשוב לך להעביר את ההדרכה שלך בדרך אישית, רגשית ומשמעותית, זו היחידה בשבילך.
Train The Trainer
ביחידה זו תלמד כיצד ללמד. נלמד חמישה נושאים מרכזיים המרכיבים את ההדרכה שלך בדרך פשוטה, פרקטית ופרודוקטיבית. אם חשוב לך להעביר את ההדרכה שלך בדרך אישית, רגשית ומשמעותית, זו היחידה בשבילך.
איך לסלול את הדרך למעלה (ומהר)
ביחידה זו נלמד אילו כלים עומדים לרשותך בכדי לשים את עצמך בפוקוס הארגוני. באמצעות 5 כללי זהב, תבין מה עליך לעשות על מנת לשווק את עצמך טוב יותר בארגון.
איך לסלול את הדרך למעלה (ומהר)
ביחידה זו נלמד אילו כלים עומדים לרשותך בכדי לשים את עצמך בפוקוס הארגוני. באמצעות 5 כללי זהב, תבין מה עליך לעשות על מנת לשווק את עצמך טוב יותר בארגון.
איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת
פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.
איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת
פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.
סגנונות בניהול קונפליקטים
קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.
סגנונות בניהול קונפליקטים
קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.
הנעת עובדים
היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.
הנעת עובדים
היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.
ניהול השינוי
אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?
ניהול השינוי
אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?
איך לבנות ולנהל יעדים
כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.
איך לבנות ולנהל יעדים
כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.
ניהול שיחות טעונות
גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.
ניהול שיחות טעונות
גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.
איך להיפרד מעובד?
עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.
איך להיפרד מעובד?
עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.
ניהול משוב
אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.
ניהול משוב
אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.
עבודת צוות
הצלחתך כמנהל מותנית במידת ההצלחה של עובדיך. אם כך, איך גורמים לקבוצה של פרטיים לחשוב, לתפקד ולהצליח כצוות? ומה תפקידך כמנהל בגיבוש והובלת הצוות אל עבר המטרות שסימנתם? ביחידה זו תתמקד ב- 3 נושאים מרכזיים: אבחון ומיפוי עכשווי של הצוות, תחומי ידע בנושא פיתוח צוות ומתן כלים יישומיים. לבסוף, תבין אילו פעולות יש לבצע על מנת לבנות צוות מנצח.
עבודת צוות
הצלחתך כמנהל מותנית במידת ההצלחה של עובדיך. אם כך, איך גורמים לקבוצה של פרטיים לחשוב, לתפקד ולהצליח כצוות? ומה תפקידך כמנהל בגיבוש והובלת הצוות אל עבר המטרות שסימנתם? ביחידה זו תתמקד ב- 3 נושאים מרכזיים: אבחון ומיפוי עכשווי של הצוות, תחומי ידע בנושא פיתוח צוות ומתן כלים יישומיים. לבסוף, תבין אילו פעולות יש לבצע על מנת לבנות צוות מנצח.
מנהל כחונך
למידה תוך כדי התנסות היא כלי שמותאם ספציפית לעובד ומתחשב בידע וניסיון קודם שלו. לכן, באמצעות חניכה טובה ניתן לקצר משמעותית זמן הכשרה. אז מה זה בעצם חניכה? ולמה אתה כמנהל צריך אותה ככלי נוסף בסט הכלים הניהולי שלך?
מנהל כחונך
למידה תוך כדי התנסות היא כלי שמותאם ספציפית לעובד ומתחשב בידע וניסיון קודם שלו. לכן, באמצעות חניכה טובה ניתן לקצר משמעותית זמן הכשרה. אז מה זה בעצם חניכה? ולמה אתה כמנהל צריך אותה ככלי נוסף בסט הכלים הניהולי שלך?
בניית תכניות עבודה
תוכנית עבודה טובה מייצרת תובנה של עשייתך ושל המחלקה או הצוות שלך, תובנה המאפשרת לך להביא לייעול ופיתוח מתמשכים, תובנה שמאפשרת לייצר תהליכים נכונים יותר, מכווני תוצאות. ביחידה ננתח ביחד את העבר וההווה, נבחן קטגוריות מרכזיות של פעילות, נאתר חסמים ואילוצים; ומשם נבנה את תמונת העתיד הרצויה לך.
בניית תכניות עבודה
תוכנית עבודה טובה מייצרת תובנה של עשייתך ושל המחלקה או הצוות שלך, תובנה המאפשרת לך להביא לייעול ופיתוח מתמשכים, תובנה שמאפשרת לייצר תהליכים נכונים יותר, מכווני תוצאות. ביחידה ננתח ביחד את העבר וההווה, נבחן קטגוריות מרכזיות של פעילות, נאתר חסמים ואילוצים; ומשם נבנה את תמונת העתיד הרצויה לך.
הנעת עובדים לעמידה ביעדים
היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.
הנעת עובדים לעמידה ביעדים
היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.
האצלת סמכויות
איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.
האצלת סמכויות
איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.
ניהול ראיון עבודה
אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.
ניהול ראיון עבודה
אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.
מעובד למנהל
כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.
מעובד למנהל
כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.
ניהול יוזם
להיות פרואקטיבי פירושו לקחת שליטה מודעת על ההתנהלות שלך, לגייס את הרצון לייצר תמונת מצב עתידית, לעשות שימוש בידע ובכישורים שלך כדי להשיג אותה. להגדיר במקום להגיב, להבין שאתה יוצר את האירועים וההזדמנויות שלך או לומד לתעל אותם כך שיקדמו ולא יקבעו אותך. זה בדיוק ההבדל שמבחין בין מנהלים בינוניים למצויינים. ביחידה זו נדבר על מיקוד שליטה, נעסוק במשמעות הפרואקטיביות, חשיבות השימוש בשפה והשפעתה על האחר, הדימוי העצמי שלך ונגדיר ומגדיר מהי מנהיגות אישית ליצירת הצלחה בניהול.
ניהול יוזם
להיות פרואקטיבי פירושו לקחת שליטה מודעת על ההתנהלות שלך, לגייס את הרצון לייצר תמונת מצב עתידית, לעשות שימוש בידע ובכישורים שלך כדי להשיג אותה. להגדיר במקום להגיב, להבין שאתה יוצר את האירועים וההזדמנויות שלך או לומד לתעל אותם כך שיקדמו ולא יקבעו אותך. זה בדיוק ההבדל שמבחין בין מנהלים בינוניים למצויינים. ביחידה זו נדבר על מיקוד שליטה, נעסוק במשמעות הפרואקטיביות, חשיבות השימוש בשפה והשפעתה על האחר, הדימוי העצמי שלך ונגדיר ומגדיר מהי מנהיגות אישית ליצירת הצלחה בניהול.
פיקוח ובקרה
מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.
פיקוח ובקרה
מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.
כוח והשפעה
מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.
כוח והשפעה
מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.
איך (לא) לנהל את הזמן שלך
גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.
איך (לא) לנהל את הזמן שלך
גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.
איך ליצור עובדים עם ראש גדול
עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.
איך ליצור עובדים עם ראש גדול
עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.
איך להתמודד עם כעס בעבודה?
להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.
איך להתמודד עם כעס בעבודה?
להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.
אימון להשארת חותם
אם אתה רוצה לייצר את החותם האישי שלך, לבנות את עמוד השדרה הניהולי שלך, הדרך שלך היא קודם כל להכיר את היכולות והחוזקות שלך, אלו שמייצרים אצלך הצלחות והופכים עם הזמן לעקרונות פעולה שמנחים אותך. בעבודה משותפת נבצע אימון בסיסי לזיהוי חוזקות אישיות שלך.
אימון להשארת חותם
אם אתה רוצה לייצר את החותם האישי שלך, לבנות את עמוד השדרה הניהולי שלך, הדרך שלך היא קודם כל להכיר את היכולות והחוזקות שלך, אלו שמייצרים אצלך הצלחות והופכים עם הזמן לעקרונות פעולה שמנחים אותך. בעבודה משותפת נבצע אימון בסיסי לזיהוי חוזקות אישיות שלך.
ניהול הרגש
ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.
ניהול הרגש
ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.
סגנונות תקשורת
אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.
סגנונות תקשורת
אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.
קבלת החלטות
כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.
קבלת החלטות
כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.
התמודדות עם ביקורת
ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.
התמודדות עם ביקורת
ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.
פיצוח התנגדויות ניהוליות
כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.
פיצוח התנגדויות ניהוליות
כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.
ניהול ממשקים
על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.
ניהול ממשקים
על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.
מה קורה כשהאגו מנהל אותך?
נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.
מה קורה כשהאגו מנהל אותך?
נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.
מניעת הטרדה מינית בעבודה
כבוד הדדי הוא חיוני לשמירה על סביבת עבודה פרודקטיבית ותומכת. יחידה זו עוסקת בריענון העקרונות לשמירה על סביבה מכבדת, ערכית ונקייה מהטרדות.
מניעת הטרדה מינית בעבודה
כבוד הדדי הוא חיוני לשמירה על סביבת עבודה פרודקטיבית ותומכת. יחידה זו עוסקת בריענון העקרונות לשמירה על סביבה מכבדת, ערכית ונקייה מהטרדות.
בטיחות בעבודה
תאונות עבודה מובילות ליותר נזקים גופניים בשנה מכל גורם אחר, אפילו יותר מתאונות דרכים. מרבית מתאונות העבודה קורות בגלל טעות אנוש, בגלל חוסר תשומת לב והיעדר הסברה ומודעות. אז כדאי שנעצור ונדבר על בטיחות בעבודה.
בטיחות בעבודה
תאונות עבודה מובילות ליותר נזקים גופניים בשנה מכל גורם אחר, אפילו יותר מתאונות דרכים. מרבית מתאונות העבודה קורות בגלל טעות אנוש, בגלל חוסר תשומת לב והיעדר הסברה ומודעות. אז כדאי שנעצור ונדבר על בטיחות בעבודה.
נגישות השירות
נגישות השירות היא אספקת שירות המותאם לצרכי אנשים עם מוגבלות כך שיוכלו לצרוך את השירות באופן עצמאי ומכובד, במקום ובמועד שבו הוא ניתן לכלל הציבור (ע"פ נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות). החוק מחייב את מי שאחראי על הספקת השירות, לבצע התאמות נגישות לשירות שמספק. לכולנו יש אחריות לספק שירות מותאם לכלל האוכלוסייה. ביחידה הזו, נבין את האחריות במדויק.
נגישות השירות
נגישות השירות היא אספקת שירות המותאם לצרכי אנשים עם מוגבלות כך שיוכלו לצרוך את השירות באופן עצמאי ומכובד, במקום ובמועד שבו הוא ניתן לכלל הציבור (ע"פ נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות). החוק מחייב את מי שאחראי על הספקת השירות, לבצע התאמות נגישות לשירות שמספק. לכולנו יש אחריות לספק שירות מותאם לכלל האוכלוסייה. ביחידה הזו, נבין את האחריות במדויק.