צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

פירמידת המכירה

הקדמה

יש דרך מסויימת למכור, שלבים סדורים בתהליך ההשפעה, המובילים צעד אחד צעד לתוצאה החיובית של סגירת העסקה.

עוד מערוץ:
שירות ומכירות

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהאבי עידן
משך הקורס45 דקות משך הקורס11 פרקים

הקדמה

0:52

שלב ב' - איסוף האינפורמציה

1:42

אולי יעניין אותך גם...

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים12 פרקים

אמנות התשאול במכירות

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

12:11 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים12 פרקים

אמנות התשאול במכירות

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

12:11 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים7 פרקים

טיפול בהתנגדויות

כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.

17:55 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים7 פרקים

טיפול בהתנגדויות

כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.

17:55 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים6 פרקים

לא. כבר לא מפחיד אותי.

בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.

17:09 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים6 פרקים

לא. כבר לא מפחיד אותי.

בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.

17:09 משך הקורס

מרצהאבי עידן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה