ניהול הרגש
הקדמה
לכל בני האדם יש רגשות. ללקוחות שלנו, העובדים לצדנו, הממונים עלינו, הכפופים לנו תחתנו וספקי חוץ שמנהלים איתנו מערכות יחסים עסקיות. בכל הממשקים ומערכות היחסים שלנו עם הסביבה מעורבים רגשות. גם שלנו וגם של אחרים. ניהול הרגש משמעותו שליטה מידתית בהשפעת הרגשות על מצבים וקבלת החלטות, וכן שימוש באינטלגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך ובהתנהלות כלפי הסביבה. רובנו רואים את הרגשות כמקור ל"צרות". כמשהו לא צפוי, לא רציונאלי ולרוב קיצוני ובעל השפעה הרסנית. אך לא כך הדבר. רגשות יכולים להיות חיוביים, ויכולים לספק לנו מידע רב על המתרחש סביבנו וגם על התהליכים הפנימיים בנו ובכפופים לנו שמשפיעים על התנהלות עסקית וניהולית. אחד התפקידים שלך כמנהל מקצועי הוא לנהל את רגשות העובדים שלך. אז איך מתמודדים עם עובדים שונים בעלי מעורבות רגשית שונה בעבודתם? ומה צריך לעשות מנהל בשביל לשמור על "שקט רגשי" בצוות? ואיך אפשר למנף את הסגנונות הרגשיים של העובדים למקום חיובי ופרודוקטיבי עבור הצוות? ביחידה זו נאפיין את סוגי העובדים על-פי התנהגותם הרגשית בסביבת העבודה, ונמפה את הדרכים להתמודדות עמם. נזהה גורמים להתנהגות רגשית בקרב הכפופים לנו, ונלמד כיצד להתייחס לכל אחד מהם וכיצד לכוון אותם באופן הנכון והמתאים להם. בואו ללמוד עם רות בידרמן כיצד לתעל נכון את הרגשות של עובדיכם לתקופה מירבית ושביעות רצון ורגשות חיוביים, כמובן.
תקשורת בין אישית והעברת מסר
פרטי יחידת הלימוד:
רות בידרמן
12
דקות
5
פרקים