אמנות התשאול במכירות
הקדמה
הרבה פעמים אנשים חושבים שמי שיודע לדבר הרבה הוא איש מכירות טוב. והם טועים. מי שמוכר היטב אינו מי שבהכרח מדבר יותר, אלא מי שיודע איזה שאלות לשאול, ובהתבסס על כך, יודע להתאים את המוצר הכי טוב עבור הלקוח. אבל איך שואלים? מה שואלים בכלל? בקורס "אמנות התשאול" תלמדו אז רזי אומנות התשאול, כיצד לבנות שאלות, כיצד לשנות שאלות בהתאם לאדם העומד מולכם, איזה סוג של שאלות בכלל תוכלו לשאול, כיצד תרכיבו את שאלות הסגירה, וממה לכל הרוחות בנוי "המשולש במנצח". נתחיל מהבסיס. תחילה יש לדעת איזה שאלות לשאול כדי לייעל את כל תהליך המכירה שלנו. כדי לעשות זאת, נביט לעומק – מי הלקוח, מה הוא רוצה או מחפש, איך תוכלו (אם האם תוכלו) לספק את הרצונות שלו, מה האלטרנטיבות הקיימות עבורו, ואיך תוכלו ליצור קשר על בסיס מה שמשותף בינכם. כדי לעשות את כל זאת, קיימים חמש סוגים שונים של שאלות, עליהן נרחיב במהלך היחידה – שאלות איסוף מידע, בהן שאלות תפיסה ומודעות, שנועדו להבין מה הבן אדם שאנו מנסים למכור לו יודע עלינו, כיצד הוא טופס את המותג שלנו, ועוד. בנוסף, נרחיב על שאלות הבהרה, שאלות מכוונות, שאלות רטוריות, ושאלות סיכום. יחידת לימוד זו היא חשובה ביותר לכל מי שמתכנן או מתכננת עתיד לא רק במכירות, אלא בשכנוע, השגת השקעות, ואפילו סתם מעוניינים להתדיין יותר טוב עם אנשים אחרים. רבים האנשים כיום שנענים הרבה יותר מרק התוכן, מהאופן שבו הוא מוצג, וכשהשאלות שלמדו ביחידה זו לשאול אותם ייתן לכם את הכלים להציג את זה באופן שהכי מתאים למי שמולכם, המכירה בידכם. זכרו, אין זה מספיק לדעת כמה כדאי לדבר, הכי חשוב זה לדעת מה להגיד.
שירות ומכירות
פרטי יחידת הלימוד:
אבי עידן
12
דקות
12
פרקים