איך ליצור עובדים עם ראש גדול
הקדמה
אתם מרגישים לפעמים שהעובדים שלכם אמנם עושים את העבודה והמטלות שהוראת להם לבצע, אבל הם לא ממש לגמרי בפנים, לא ממש נותנים את הלב והנשמה? אם כך, יחידת הלימוד הזאת היא בשבילכם. מעורבות ושייכות הינם גורמים שמעודדים את העובדים שלך, ומשפיעים באופן ישיר על המוטיבציה שלהם בביצוע המשימות השונות. אך כדי להצליח, השינוי מוכר להתחיל בכם. עובדים שלא אכפת להם ממקום העבודה עובדים שגורמים לנזק לארגון שלך ברמה הממשית – הם לא שומרים על הציוד, מבזבזים את המשאבים, לא מדברים כראוי עם לקוחות ועוד. עם הזמן, הם עלולים להרגיש מתוסכלים, ולהתחיל לגנוב ציוד משרדי, לזלזל במקום העבודה שלהם, ואפילו לקחת נייר שירותים הביתה, רק כדי לא להרגיש "פראיירים" במקום העבודה. מנהלים רואים זאת מהצד והם לחלוטין חסרי אונים במצב הזה. רבים מנסים לנזוף בעובדים, אך נזיפה זאת לרוב אינה מביאה לשינוי בהתנהגות העובד או לתוצאות רצויות אחרות. אז מה ניתן לעשות? קיימים חמישה גורמים שונים שמאפשרים לעובדים להרגיש שייכים למקום העבודה ולהתייחס אליו כאילו הוא הבית השני שלהם, וביחידה זו נלמד את חמשתם. מעבר לכך, נלמד גם כיצד ליישם את חמשת הדרכים הללו, מה היא משמעות אישית, איך לגרום לעובדים שלכם להרגיש שווי ערך ובעלי ערך גם כלפי המנהל וגם כלפי הארגון. יחידת לימוד זו תקנה לכם את הכלים ליצור את כל אלה, ותעזור לכם לקבל מושג על כיצד עליכם להתנהל כדי לגרום לעובדים להרגיש שייכים ולרצות שהארון יצליח. בתור מנהלים, יש לכם תפקיד גדול לתת לעובדים את מה שהם צריכים כדי שיוכלו לתפקד בצורה הטובה ביותר, לוודא שיש להם את הכלים כדי להצליח, ולעזור להם להביא לידי ביטוי את המיטב שבהם.
פרטי יחידת הלימוד:
לימור בר שלמה
31
דקות
8
פרקים
הקדמה
1:56מהי שייכות
3:305 צרכי השייכות
5:52משמעות אישית
4:16התייחסות אישית
5:08הרגשת שווה ערך
3:07מה אני עושה עם זה
6:22סיכום
0:32חומרי עזר (למנויים)
- תרגול - איך לפתח עובדים עם 'ראש גדול'