טיפול בהתנגדויות
הקדמה
0:53תגובות שכיחות להתנגדות במכירה
2:42היחס הנכון להתנגדות
2:01שלבים בטיפול בהתנגדויות
5:03טכניקות לטיפול בהתנגדויות
4:54מה לא לעשות בטיפול בהתנגדויות?
1:38סיכום
0:44חומרי עזר (למנויים)
- מצגת טיפול בהתנגדויות
השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".