צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שחשוב לך?

הקדמה

אנחנו נמצאים בתקשורת כל הזמן. דיבורים, מיילים, שיחות, העברת מסרים, הרשת החברתית, ועוד. כל היום, המוח שלנו עסוק בלקבל מסרים, ולהוציא מסרים. תחת כל הלחץ הזה, האם זה מפתיע שאנחנו לא זוכרים את רוב הדברים בסוף היום? ואין התקשורת הזאת אפילו מופנית רק כלפי או מאחרים – אנחנו מדברים עם עצמינו כל הזמן. ובצורה כזאת או אחרת, היכולת הזאת שלנו בתקשורת היא מה שמניע תהליכים בארגון, היות וכל מה שקורה, קורה בעזרת תקשורת, במיוחד ככל שעולים יותר ויותר בהיררכיה בארגון שלנו. מנכלים, למשל, עסוקים כל הזמן בהעברת מסרים. כמובן, אף אחד מהאנשים שנמצאים גבוה בהיררכיה לא הגיעו לשם סתם. מחקרים הוכיחו כי מספר הזהב הוא 10,000. 10,000 שעות של תרגול. ככל שאנחנו מתרגלים את המוח שלנו עוד ועוד באותה הפעולה, אותה הפעילות, כך אנו נעשים טובים יותר בפעולה הזאת. תרגום הוא אם כל המיומנויות. בתרגול, הלמידה היא של כל הגוף, ולא רק המוח, אך המוח אחראי על כל התהליך. בתור מנהלים, יהיה חשוב לכם לתרגל את הצוות כמה שיותר. אבל מה לתרגל? איך לתרגל? כיצד להפוך את כל התהליך הזה ליעיל? ביחידת לימוד זאת נלמד את ששת התכונות של המוח שלנו שעוזרות לו לזכור ולהפנים. נלמד כיצד לנצל את התכונות האלה לטובתנו (כלומר, נתרגל), כך שיהיה לנו קל לזכור את מה שנאמר לנו, להפנים מסרים של אחרים, לגרום לאחרים להפנים את המסרים שלנו, וכמובן, לפעול בהתאם. נלמד לאיזה צד של המוח עלינו לפנות, ומה עלינו לעשות כדי לקבל את התגובות שאנו מעוניינים בהם, גם ברמה התיאורטית בעזרת דמיון מודרך, וגם באופן מעשי דרך תרגילים ופעולות. תרגול הוא המפתח. תתרגלו כמה שיותר, ותהיו הכי טובים שרק אפשר.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהאלדד אראל
משך הקורס29 דקות משך הקורס8 פרקים

הקדמה

3:05

חזרות

4:27

אולי יעניין אותך גם...

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים7 פרקים

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

17:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים7 פרקים

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

17:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה