להיות מוביל במכירות
הקדמה
בכל זמן נתון, אנו נמצאים בתהליך ביצוע מכירה. בין אם זה כי אנחנו מנסים להעביר מסר או רעיון, או מנסים לתת שירות. אנו לא מוכרחים להיות אנשי מכירות או נותני שירות – דברים אלה קורים בכל פעם שאנחנו מתקשרים עם אנשים אחרים, ושליטה על היכולות האלה אינה רק תלויה במקצוע שלכם. הרבה אנשים נמצאים תחת המחשבה הלא נכונה שיש להם את זה או אין להם את ה בכל הנוגע למכירות, אך אין קשר בין יש או אין לבין היכולת למכור. הרבה אשים גם חושבים בשוגג שאנשי מכירות הם טייפ מסוים של אנשים, כאלה שמאוד לוחצים, או מאוד ניג'סים, ואף אחד לא מעוניין לראות את עצמו במשבצת הזאת, בתור "הבן האדם הזה". ביחידת לימוד זאת נלמד על כמה מיתוסים שונים בתחום המכירות, כגון מיתוס ה"צריך טכניקה במכירות", מיתוס ה"לא כל אחד יכול למכור", מיטוב ה"בשביל למכור צריך לשכנע", מיתוס ה"צריך לתת הסבר טוב", ומיתוס "אנשי מכירות וורבלים שמדברים באופן שוטף מרוויחים יותר". מעבר ללמוד על המיתוסים האלה, נלמד גם על הקשבה פעילה וכיצד לבצע אותה - איך משתמשים במילה "אבל" בצורה חכמה? איך הופכים את המסרים שלנו למסרים חיוביים? למה לא להגיד ללקוחות מה אנחנו לא מסוגלים לספק להם, ולהתמקד במה שאנחנו כן יכולים? פה נלמד את היסודות הנדרשים על מנת לבסס את יכולות המכירה שלנו – לא רק בעבודה, אלא בכל מקום בחיינו. נלמד כיצד להגיע לתוצאה הרצויה עם האנשים שמולנו, ואיך לדבר איתם כדי שיפנימו את המסרים שאנו מנסים להעביר. יחידה זו מיועדת למעשה לכל אחד ואחת מאתנו, המעוניינים לדעת "למכור" יותר טוב בחיים, ולהפוך למובילי המכירות בתחום שלכם, בין אם זה אכן מכירות ישירות, או שכנוע אנשים בדבר מה.
שירות ומכירות
פרטי יחידת הלימוד:
רות בידרמן
17
דקות
9
פרקים
הקדמה
1:18מיתוס #1: צריך טכניקה במכירות
1:30מיתוס #2: לא כל אחד יכול למכור
1:23מיתוס #3: בשביל למכור צריך לשכנע
2:24מיתוס #4: צריך לתת הסבר טוב
1:53שפה מאפשרת
2:21הקשבה פעילה
4:49טיפים להקשבה פעילה
0:47סיכום
0:56חומרי עזר (למנויים)
- תרגול - להיות מוביל במכירות