צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

פיצוח התנגדויות ניהוליות

הקדמה

התנגדויות עובדים למנהל מקשות על ההתנהלות האישית והצוותית. העובד שלך מעלה התנגדות לאופן הניהול שלך? סביר שמדובר בסימפטום של בעיה אותה עליך לפענח. ביחידה זו תלמד מהם החסמים היוצרים התנגדויות, מה הגורם להתנגדות וכיצד ניתן לפרק לפצח ולפתור את התנגדויות של עובד באופן המקדם את העבודה המשותפת.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס20 דקות משך הקורס10 פרקים

הקדמה

1:42

תרחיש התנגדות

0:32

טיפול בהתנגדות

3:12

חומרי עזר (למנויים)

  •    תרגול - פיצוח התנגדויות ניהוליות

אולי יעניין אותך גם...

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

11:45 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

11:45 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה