צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

לא. כבר לא מפחיד אותי.

הקדמה

אנשים רבים פוחדים מהמילה "לא" כמעט בכל צורה שבה היא מופיעה. אנו מפחדים לשמוע את המילה, שנתפסת כמילה כה שלילית, בתחומים שונים בחיינו. לא, לא מעוניינים לקחת אותנו לעבודה, לא, לא מעוניינים לקנות את המוצר שלנו, לא, אנחנו לא מספיק טובים, לא, לא, לא. תמיד מפחדים מה"לא" – מהאכזבה, מהפגיעה, מההפסד... מה אם הייתם יכולים לשנות את התפיסה שלכם, כדי שהמילה "לא" והפחד מהמילה הזאת, כבר לא ירתיעו אתכם? מה אם במקום לפחד מה"לא"... תצפו לו? המילה "לא" מפחידה במיוחד בתחום המכירות. אנשי מכירות לרוב מתקשים לסגור עסקה כי הם פוחדים מהכישלון, מהדחייה, מהמילה הקטנה הזאת – "לא". אבל האם ידעתם שכל "לא" שתשמעו בחייכם, לא רק בתחום המכירות, מביא אתכם צעד אחד קרוב יותר ל"כן" הבא שתשמעו? מה שמבדיל בין אנשי מכירה הנתפסים כ"תותחים" אינו היחס בין ה"כן" וה"לא" שהם שומעים, אלא בעיקר הקצב המסחרר שבו הם עוברים מ"לא" ל"לא" עד שהם מגיעים ל"כן", ואז שוב ושוב, עד שהם מגיעים לכמות ה"כן" שהם חושקים בה. ואין אנו מתייחסים רק לאנשים שפונים אליהם בניסיון המכירה, אלא גם לכמות הפעמים הפונים לכל בן אדם. הרי למה לנו לעזוב קונה פוטנציאלי אם אחרי כל "לא" שהוא נותן לנו, יש לנו יותר כלים להשיג את ה"כן" בניסיון הבא? זה פשוט מאוד. ככל שתלמדו לספוג יותר "לא", תלמדו יותר להרוויח. אך ה"לא" לבדו אינו מספיק. כל "לא" הוא הזדמנות למידה. לצאת ולחפש את ה"לא" לא יביא לכם את התוצאות הרצויות. איכות ה"לא" חשוב כפי שאיכות ניסיון המכירה חשוב. ביחידת לימוד זו תלמדו לא רק על הסטטיסטיקה והפסיכולוגיה של המילה הזו, אלא גם כיצד לייעל אותה כדי להגיע לתוצאות בהם הנכם מעוניינים.

עוד מערוץ:
שירות ומכירות

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהאבי עידן
משך הקורס17 דקות משך הקורס6 פרקים

הקדמה

0:26

סיכום

1:46

אולי יעניין אותך גם...

פרקים12 פרקים

אמנות התשאול במכירות

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

12:11 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים12 פרקים

אמנות התשאול במכירות

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

12:11 משך הקורס

מרצהאבי עידן

פרקים8 פרקים

מכירות ותוצאות

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

22:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

מכירות ותוצאות

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

22:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים9 פרקים

להיות מוביל במכירות

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

17:21 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים9 פרקים

להיות מוביל במכירות

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

17:21 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה