לא. כבר לא מפחיד אותי.
הקדמה
אנשים רבים פוחדים מהמילה "לא" כמעט בכל צורה שבה היא מופיעה. אנו מפחדים לשמוע את המילה, שנתפסת כמילה כה שלילית, בתחומים שונים בחיינו. לא, לא מעוניינים לקחת אותנו לעבודה, לא, לא מעוניינים לקנות את המוצר שלנו, לא, אנחנו לא מספיק טובים, לא, לא, לא. תמיד מפחדים מה"לא" – מהאכזבה, מהפגיעה, מההפסד... מה אם הייתם יכולים לשנות את התפיסה שלכם, כדי שהמילה "לא" והפחד מהמילה הזאת, כבר לא ירתיעו אתכם? מה אם במקום לפחד מה"לא"... תצפו לו? המילה "לא" מפחידה במיוחד בתחום המכירות. אנשי מכירות לרוב מתקשים לסגור עסקה כי הם פוחדים מהכישלון, מהדחייה, מהמילה הקטנה הזאת – "לא". אבל האם ידעתם שכל "לא" שתשמעו בחייכם, לא רק בתחום המכירות, מביא אתכם צעד אחד קרוב יותר ל"כן" הבא שתשמעו? מה שמבדיל בין אנשי מכירה הנתפסים כ"תותחים" אינו היחס בין ה"כן" וה"לא" שהם שומעים, אלא בעיקר הקצב המסחרר שבו הם עוברים מ"לא" ל"לא" עד שהם מגיעים ל"כן", ואז שוב ושוב, עד שהם מגיעים לכמות ה"כן" שהם חושקים בה. ואין אנו מתייחסים רק לאנשים שפונים אליהם בניסיון המכירה, אלא גם לכמות הפעמים הפונים לכל בן אדם. הרי למה לנו לעזוב קונה פוטנציאלי אם אחרי כל "לא" שהוא נותן לנו, יש לנו יותר כלים להשיג את ה"כן" בניסיון הבא? זה פשוט מאוד. ככל שתלמדו לספוג יותר "לא", תלמדו יותר להרוויח. אך ה"לא" לבדו אינו מספיק. כל "לא" הוא הזדמנות למידה. לצאת ולחפש את ה"לא" לא יביא לכם את התוצאות הרצויות. איכות ה"לא" חשוב כפי שאיכות ניסיון המכירה חשוב. ביחידת לימוד זו תלמדו לא רק על הסטטיסטיקה והפסיכולוגיה של המילה הזו, אלא גם כיצד לייעל אותה כדי להגיע לתוצאות בהם הנכם מעוניינים.
שירות ומכירות
פרטי יחידת הלימוד:
אבי עידן
17
דקות
6
פרקים