צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

סגנונות תקשורת

הקדמה

מכירים את התחושה הזאת שאין לכם כימיה עם מישהו? שלא משנה מה תגידו או איך תתנסחו, יהיה לכם "קצר בתקשורת", לא תסתדרו, ובסוף האינטראקציה באופן כללי תרצו להיות עם אותו האדם באותו בחדר כמה שפחות, אם בכלל? בקורס "סגנונות תקשורת" תלמדו שלכימיה ומזל אין בכלל חלק מזה. כל אחד מאתנו מתקשר בצורה שונה, וכשאנחנו לא שמים לב לצורה השונה בה האדם מולנו מתבטא, דברים שנאמרים מתפרשים בצורה מאוד שונה ממה שתכננו. אנחנו מתקשרים עם אנשים כל הזמן וכל מקום – עם הקופאית בסופר, עם אמא ואבא, עם חברים, פנים מול פנים, בטקסט, ועוד. אבל לא תמיד אנחנו לוקחים עצירה כדי לחשוב איך מה שיוצא לנו מהפה (או מהמקלדת, לצורך העניין) משפיע או עלול להטפס על יד הצד השני. לא תמיד מדובר בעניין שלילי, כמובן. לפעמים אנו פוגשים את האדם שגורם לנו להרגיש "קליק"; השיחה זורמת, ואנו רוצים רק לתקר איתם עוד ועוד. גם פה לא מדובר בעניין של מזל או כימיה, אלא באנשים המתקשרים בדרכים דומות. לעיתים, בטח שמתם לב שמה שאתם אומרים הוא בעל השפעה נמוכה בהרבה מאשר איך שאתם אומרים את הדברים האלה. יחידת "סגנונות תקשורת" פותחה כדי ללמד אתכם כיצד לתקשר בצורה הטובה ביותר ואף להשפיע על אחרים בעזרת צורת הדיבור שלכם. פה תלמדו לזהות את תבניות התקשורת של האנשים שנמצאים מולכם, תבחינו בין הסגנונות השונים בתקשורת של אחרים (הטיפוס המקדם, הטיפוס המשימתי, הטיפוס המנתח, והטיפוס התומך) וכיצד להעריך אותם, להגביר את המודעות הכללית שלכם בנושא, ולייצר תוצאות רצויות והצלחה באינטראקציות עם כל אחד ואחת מהטיפוסים. אם חשוב לכם להעביר את המסר שלכם בבהירות ובאפקטיביות, זהו הקורס בשבילכם, לא רק בעולם הלימודים או העסקים, אלא בחיים בכלל.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס29 דקות משך הקורס11 פרקים

הקדמה

1:10

הטיפוס המקדם

3:52

אולי יעניין אותך גם...

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

30:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

30:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה