צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

פרקים7 פרקים

אמפתיה מעשית

קורס אמפתיה מעשית בקורס זה נלמד על מיומנות התקשורת האפקטיבית ביותר שיש ונראה כיצד בדיוק לעשות בה שימוש כדי שתוכלו לייצר עבורכם מערכות יחסים שבאמת נעים להיות בהן. למיומנות הזו קוראים אמפתיה, ולקורס הזה קוראים אמפתיה מעשית. הרעיון הוא שאמפתיה היא לא רק תובנה אלא ממש פרקטיקה. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים. מנחה הקורס: ד"ר דוד ברקוביץ' משך: 25 דקות

27:15 משך הקורס

מרצהד"ר דוד ברקוביץ'

פרקים7 פרקים

אמפתיה מעשית

קורס אמפתיה מעשית בקורס זה נלמד על מיומנות התקשורת האפקטיבית ביותר שיש ונראה כיצד בדיוק לעשות בה שימוש כדי שתוכלו לייצר עבורכם מערכות יחסים שבאמת נעים להיות בהן. למיומנות הזו קוראים אמפתיה, ולקורס הזה קוראים אמפתיה מעשית. הרעיון הוא שאמפתיה היא לא רק תובנה אלא ממש פרקטיקה. הקורס מכיל 6 פרקי לימוד קצרים. מנחה הקורס: ד"ר דוד ברקוביץ' משך: 25 דקות

27:15 משך הקורס

מרצהד"ר דוד ברקוביץ'

פרקים1 פרקים

איך להעביר מסר ברור ומדויק?

מכירים את זה שאנחנו מנסים להעביר איזושהי נקודה, ואנשים ברגע הראשון לא מבינים אותה? או שמבינים אותה אחרת ממה שהתכוונו? הנה כלי המורכב מ-3 שלבים שיחדד את המסרים, כדי שלא נפספס הזדמנויות להדליק אנשים על הרעיונות שלנו, ולהניע אותם לפעולה!

03:36 משך הקורס

מרצהטל וורונל

פרקים1 פרקים

איך להעביר מסר ברור ומדויק?

מכירים את זה שאנחנו מנסים להעביר איזושהי נקודה, ואנשים ברגע הראשון לא מבינים אותה? או שמבינים אותה אחרת ממה שהתכוונו? הנה כלי המורכב מ-3 שלבים שיחדד את המסרים, כדי שלא נפספס הזדמנויות להדליק אנשים על הרעיונות שלנו, ולהניע אותם לפעולה!

03:36 משך הקורס

מרצהטל וורונל

פרקים1 פרקים

מידע שמובן בקלות - 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת

אינפוגרפיקה היא עיצוב חזותי של מידע. נשתמש בה כשנרצה להעביר מסר מורכב בפשטות, או להפוך מסר "יבש" למעניין, וכשנרצה לעזור לקהל היעד להוציא מנתונים אובייקטיבים, מסר שחשוב לנו שיעבור. קבלו 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת!

02:14 משך הקורס

מרצהשי טובול

פרקים1 פרקים

מידע שמובן בקלות - 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת

אינפוגרפיקה היא עיצוב חזותי של מידע. נשתמש בה כשנרצה להעביר מסר מורכב בפשטות, או להפוך מסר "יבש" למעניין, וכשנרצה לעזור לקהל היעד להוציא מנתונים אובייקטיבים, מסר שחשוב לנו שיעבור. קבלו 5 טיפים לאינפוגרפיקה שעובדת!

02:14 משך הקורס

מרצהשי טובול

חינם
פרקים1 פרקים

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

02:34 משך הקורס

מרצהגיא בידרמן

חינם
פרקים1 פרקים

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

02:34 משך הקורס

מרצהגיא בידרמן

חינם
פרקים1 פרקים

ניהול שותפויות על בקבוק של רום

קורה לפעמים שעבודה עם ממשק מסויים לא תורמת לתהליכי העבודה כמו שהיינו רוצים - קבלו מודל עבודה מהיר, מוסדר ומוכח שיהפוך את הכל להרבה יותר קליל וברור.

02:18 משך הקורס

מרצהקבוצת פלייסקייפ

חינם
פרקים1 פרקים

ניהול שותפויות על בקבוק של רום

קורה לפעמים שעבודה עם ממשק מסויים לא תורמת לתהליכי העבודה כמו שהיינו רוצים - קבלו מודל עבודה מהיר, מוסדר ומוכח שיהפוך את הכל להרבה יותר קליל וברור.

02:18 משך הקורס

מרצהקבוצת פלייסקייפ

פרקים7 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

16:06 משך הקורס

מרצהרונית גולדברג

פרקים7 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

16:06 משך הקורס

מרצהרונית גולדברג

פרקים11 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

24:29 משך הקורס

מרצהרונית גולדברג

פרקים11 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

24:29 משך הקורס

מרצהרונית גולדברג

חינם
פרקים9 פרקים

הצבת גבולות

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

30:19 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

חינם
פרקים9 פרקים

הצבת גבולות

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

30:19 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

פרקים6 פרקים

איך לבקש בצורה אפקטיבית?

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

21:34 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

פרקים6 פרקים

איך לבקש בצורה אפקטיבית?

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

21:34 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

פרקים8 פרקים

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שחשוב לך?

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

28:59 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

פרקים8 פרקים

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שחשוב לך?

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

28:59 משך הקורס

מרצהאלדד אראל

פרקים14 פרקים

ניהול צוותים רב דוריים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

23:22 משך הקורס

מרצהאורית שיבר

פרקים14 פרקים

ניהול צוותים רב דוריים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

23:22 משך הקורס

מרצהאורית שיבר

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים10 פרקים

ניהול כלפי מעלה

צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.

30:30 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים10 פרקים

ניהול כלפי מעלה

צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.

30:30 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים8 פרקים

ניהול שיתופי פעולה

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

32:18 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים8 פרקים

ניהול שיתופי פעולה

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

32:18 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים9 פרקים

גישבור

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

50:43 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים9 פרקים

גישבור

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

50:43 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים7 פרקים

סגנונות בניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

18:48 משך הקורס

מרצהמיכאל שורץ

פרקים7 פרקים

סגנונות בניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

18:48 משך הקורס

מרצהמיכאל שורץ

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

23:29 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

30:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

30:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים10 פרקים

איך להיפרד מעובד?

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

26:03 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים10 פרקים

איך להיפרד מעובד?

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

26:03 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים7 פרקים

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

17:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים7 פרקים

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

17:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

30:43 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

30:43 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים9 פרקים

ניהול ראיון עבודה

אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.

36:44 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים9 פרקים

ניהול ראיון עבודה

אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.

36:44 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים6 פרקים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

להתרגז מתשובה של עובד? הטון של הקולגה לא מתקבל על הדעת? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

26:31 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים5 פרקים

ניהול הרגש

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

12:25 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים5 פרקים

ניהול הרגש

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

12:25 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

15:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

15:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

18:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

18:36 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה