6 טיפים לניהול סקרים
6 כללים מוכחים שיעזרו לכם להעלות את אחוזי המענה לסקר שכתבתם.
6 טיפים לניהול סקרים
6 כללים מוכחים שיעזרו לכם להעלות את אחוזי המענה לסקר שכתבתם.
MEDDIC - מודל מכירות אסטרטגי
מודל ה-MEDDIC הוא צ'קליסט חכם של פעולות ומרכיבים, שאם נבצע אותם נכון, נגדיל את סיכויי ההצלחה בתהליך המכירה. אם תהליך המכירה שלכם הוא מורכב ומסועף, אם העסקאות העומדות על הפרק הן גדולות יחסית ודורשות מעורבות גבוהה, וסייקל המכירה שלכם אורך בדרך כלל כמה שבועות עד מספר חודשים, ה-MEDDIC הוא בשבילכם.
MEDDIC - מודל מכירות אסטרטגי
מודל ה-MEDDIC הוא צ'קליסט חכם של פעולות ומרכיבים, שאם נבצע אותם נכון, נגדיל את סיכויי ההצלחה בתהליך המכירה. אם תהליך המכירה שלכם הוא מורכב ומסועף, אם העסקאות העומדות על הפרק הן גדולות יחסית ודורשות מעורבות גבוהה, וסייקל המכירה שלכם אורך בדרך כלל כמה שבועות עד מספר חודשים, ה-MEDDIC הוא בשבילכם.
פירמידת המכירה
המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.
פירמידת המכירה
המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.
טיפול בהתנגדויות
כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.
טיפול בהתנגדויות
כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.
אמנות התשאול במכירות
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
אמנות התשאול במכירות
אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.
לא. כבר לא מפחיד אותי.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
לא. כבר לא מפחיד אותי.
בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.
להיות מוביל במכירות
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".
להיות מוביל במכירות
בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".
מכירות ותוצאות
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
מכירות ותוצאות
מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת
פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.
איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת
פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.
איך לבנות ולנהל יעדים
כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.
איך לבנות ולנהל יעדים
כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.
הנעת עובדים לעמידה ביעדים
היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.
הנעת עובדים לעמידה ביעדים
היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.
סגנונות תקשורת
אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.
סגנונות תקשורת
אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.