יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

ניהול משוב

הקדמה

המשוב הוא אחד מהכלים החשובים שיש בידי מנהלים שבעזרתם הם מלווים את תהליך הערכת העובד. כאשר המשוב נעשה בצורה הנכונה, ניתן לבסס אמון ותקשורת פתוחה בין המנהלים לעובדים. ביחידת הלימוד נלמד מה בדיוק הוא משוב, מה גישות המוצא הנתונות במשוב, מה הוא מודל הערכת הביצועים, איתור קורות הנעה, כיצד לתת משוב הלכה למעשה, ונעבור על מיומנויות הבסיס למתן המשוב. נביט בהדגשים שעליהם יש צורך לתת את הדעות והמשוב, וכיצד לנהל שיחה מאוזנת. הכלים שתקבלו ביחידת הלימוד יאפשרו לכל לנהל שיחות משוב והערכה אפקטיביות שיובלו לשיפור הביצועים של העובדים. כל ארגון רוצה להבטיח שימור של הון אנושי איכותי, ולכן משקיעים רבים מהארגונים משאבים רבים כדי לפתח את פן ההון האנושי ולאפשר לכל עובד לממש את הפוטנציאל האישי בתפקיד שהם מאיישים, ולהגיע למצוינות אישית. התפתחות העובדים בהכרח תשפיע לטובה על התפתחות הארגון. בנוסף לכך, חשוב לזכור כי התפתות וצמיחה בתוך הארגון מביאים את העובדים לרמת סיפוק גבוהה יותר, ועובדים מרוצים הם עובדים שנשארים בארגון, ולא עוזבים ולקוחים את המשאבים שהושקעו בהם איתם. לכן, המשוב הוא חלק בלתי נפרד מניהול ומקובל לבצע אותו אחת לחצי שנה עד שנה. העובדים ממלאים את המשובים על התפיסות והעמדות לגבי הביצועים של עצמם, ומנהלים מנגד ממלאים את המשובים גם מזווית הראייה שלהם, ובשיחת המשוב משווים בין השניים ומגיעים לבהירות. ניהול אפקטיבי של תהליך המשוב הוא כלי שעל כל מנהל להיות בשליטה מוחלטת שלו. המשובים מתפקדים לא רק כדי להגיע לעמק השווה עם העובדים, אלא גם כביקורת עצמית, ועל פי משובים שנבנו בצורה הנכונה ניתן גם לדעת לאיזה כיוון לפתח את הארגון שלהם, לאן אתם מסוגלים להגיע בתור מנהלים, ולאן יש לכם את האפשרות להוביל.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס26 דקות, 8 פרקים

הקדמה

1:20

איתור מקורות הנעה

1:35

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    סיכום שלבי שיחת המשוב
  •    בנק שאלות לדוגמה
  •    פורמט לטופס משוב
  •    ציר מוטיבציה וכישורים

אולי יעניין אותך גם...

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

סגנונות תקשורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה