יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

ניהול שיחות טעונות

הקדמה

ניהול שיחה טעונה מציף אצל רובינו באופן מידי תמונה שהיא לא בדיוק חיובית, וחלקנו אפילו מגיבים ברתיעה או חרדה מעצם המחשבה על הצורך בניהול שיחה טעונה. למרות זאת, בתור מנהלים, תתקלו בשיחות כאלה יותר מפעם אחת במהלך הקריירה שלכם. בין כל האתגרים המרכזיים שנהלים צריכים להתמודד איתם כיום, ניהול שיחות טעונות עם עובד מככב איפשהו קרוב לראש הרשימה. להרבה מנהלים, עצם המחשבה על ניהול שיחה טעונה מייצר תחושות קושי גדולות בכל הנוגע להתמודדות. מה היא ההכנה הנדרשת לניהול שיחה טעונה, ובמה נכון להתמקד? איך בכלל מבצעים זאת? ביחידת הלימוד, תלמדו מהי בכלל שיחה טעונה, כיצד להגדיר בצורה נכונה את מטרת השיחה, איך לסנן את הרגשות הטעונים מהשיחה כדי שתוכלו לנהל אותה באופן אקטיבי, וכיצד להתכונן לשיחה הטעונה עם העובד שלכם. בהקשר של השיחה, תלמדו כיצד לנהל נכון את הרגש אצלכם, איך להתמודד עם ביטויים רגשיים של העובדים, מה לעשות לגבי האגו הניהולי שלכם, איך לנהל את הרגש בשיחה טעונה, ואיך להתמודד עם כל התגובות השונות העלולות לעלות במהלך השיחה, כגון כעס, עצבים, תסכול, ומירור. שיחות טעונות אמנם יכולות להיות (מאוד) מרתיעות, אך עם קצת אימון וקצת יישום, אין כל סיבה שהם יבהילו אתכם. היחידה תקנה לכם כלים פרקטיים לשימוש והתמודדות עם השיחות הטעונות, ובעזרת יחידות נוספות המצויות באתר, תוכלו גם ללמוד שלל יחידות שיקנו לכם את הלכים להם אתם זקוקים כדי לנהל באופן אפקטיבי את העובדים שלכם, מה שיביא למינימום ההכרחי של שיחות טעונות. מנהלים טובים לא נולדים מנהלים טובים – ניסוי וטעייה, ולימוד מתוך התהליך, יקנו לכם את היכולת להתמודד עם כל דבר בצורה טובה יותר, ויהפכו אתכם לא רק למנהלים יותר טובים, אלא ליותר מוצלחים בכמעט כל תחום בחייכם

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

הקדמה

2:06

הכנת העובד לקראת השיחה

2:15

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    תרגול שיחות טעונות
  •    סיכום - התמודדות עם תגובות במהלך שיחה טעונה

אולי יעניין אותך גם...

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה