יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

הקדמה

התנגדויות עובדים למנהל מקשות על ההתנהלות האישית והצוותית. העובד שלך מעלה התנגדות לאופן הניהול שלך? סביר שמדובר בסימפטום של בעיה אותה עליך לפענח. ביחידה זו תלמד מהם החסמים היוצרים התנגדויות, מה הגורם להתנגדות וכיצד ניתן לפרק לפצח ולפתור את התנגדויות של עובד באופן המקדם את העבודה המשותפת.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

הקדמה

1:42

תרחיש התנגדות

0:32

טיפול בהתנגדות

3:12

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    תרגול - פיצוח התנגדויות ניהוליות

אולי יעניין אותך גם...

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

סגנונות תקשורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

הנעת עובדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה