צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

הנעת עובדים

הקדמה

הנעת עובדים והגברת המוטיבציה של העובדים הינם ציר מרכזי בעבודה המנהל. בעבר הניחו כי אנחנו עובדים רק בשביל הכסף, אך הנחה זו אינה מחיקה, במיוחד כשמשווים בין מדינות ושעות עבודה. לתמורה כלכלית אמנם יש השפעה על העובדים, אך הנעה כספית אינה מספיקה לטווח הרחוק, ואף אינה מספיקה בתור תמריץ. מנהל שמתקשה להניע את העובדים שלו ולטעת בהם מוטיבציה לרוב ימצא את עצמו מבצע מטלות לבד, או מפטר עובדים לעיתים קרובות. רבים מאתנו כיום עובדים במקומות עבודה בהם הדרישות הן מגוונות ומרובות, ובשביל למלא את המשימות שלנו אנו לרוב צריכים להשתמש ברמות מטורפות של ריכוז, יצירתיות, וכל דבר קטן מוביל אותנו להסחת דעת ובסופו, כישלון פוטנציאלי. על זה מתלבש גם עניין הרזון הארגוני, שמביא לכך שבהרבה מאוד חברות כיום יש צמצום במספר העובדים וביטול כמעט מוחלט של דרג היררכי, כך שמנהלים מתמודדים עם יותר עובדים, ומחפשים עקב זאת עובדים שיודעים להניע את עצמם ומעורבים יותר בארגון. הם מצפים לעובדים מסורים, וכשזה לא קורה, קצת התחלפות העובדים היא גבוהה ביותר. כדי למנע את התחלופה המפרכת הזאת, ביחידת הלימוד נלמד כיצד לזהות מקורות להנעת כל עובד בצוות שלכם, לעיתים אף לפני שקיבלתם אותו או אותה לתפקיד. בנוסף, נלמד כיצד להגביר את המעורבות והמחויבות של כל עובד בארגון, להתאים הם את המשימות, ולייצר עבודת צוות אפקטיבית. נלמד לזהות באיזה סוג של משימות ניתן לעשות שימוש ב"מקל והגזר", יצרת תנאים למוטיבציה פנימית, נבדיל בין מוטיבציה פנימית חיצונית, נדע להסביר את חשיבות המטלות כדי לרתום את העובדים למשימות, וכיצד לייעל את כל התהליך כך שהעובדים שלנו יהיו מעוניינים באופן עקבי לבצע את המטלות שלהם על הצד בטוב ביותר.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס23 דקות משך הקורס6 פרקים

הקדמה

2:54

מתי נשתמש בתגמולי מקל וגזר?

1:34

אולי יעניין אותך גם...

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים9 פרקים

האצלת סמכויות

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

25:20 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים9 פרקים

האצלת סמכויות

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

25:20 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

ניהול משוב

אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.

25:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

ניהול משוב

אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.

25:50 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

30:43 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

פרקים8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

30:43 משך הקורס

מרצהלימור בר שלמה

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה