צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

להיות מוביל במכירות

הקדמה

בכל זמן נתון, אנו נמצאים בתהליך ביצוע מכירה. בין אם זה כי אנחנו מנסים להעביר מסר או רעיון, או מנסים לתת שירות. אנו לא מוכרחים להיות אנשי מכירות או נותני שירות – דברים אלה קורים בכל פעם שאנחנו מתקשרים עם אנשים אחרים, ושליטה על היכולות האלה אינה רק תלויה במקצוע שלכם. הרבה אנשים נמצאים תחת המחשבה הלא נכונה שיש להם את זה או אין להם את ה בכל הנוגע למכירות, אך אין קשר בין יש או אין לבין היכולת למכור. הרבה אשים גם חושבים בשוגג שאנשי מכירות הם טייפ מסוים של אנשים, כאלה שמאוד לוחצים, או מאוד ניג'סים, ואף אחד לא מעוניין לראות את עצמו במשבצת הזאת, בתור "הבן האדם הזה". ביחידת לימוד זאת נלמד על כמה מיתוסים שונים בתחום המכירות, כגון מיתוס ה"צריך טכניקה במכירות", מיתוס ה"לא כל אחד יכול למכור", מיטוב ה"בשביל למכור צריך לשכנע", מיתוס ה"צריך לתת הסבר טוב", ומיתוס "אנשי מכירות וורבלים שמדברים באופן שוטף מרוויחים יותר". מעבר ללמוד על המיתוסים האלה, נלמד גם על הקשבה פעילה וכיצד לבצע אותה - איך משתמשים במילה "אבל" בצורה חכמה? איך הופכים את המסרים שלנו למסרים חיוביים? למה לא להגיד ללקוחות מה אנחנו לא מסוגלים לספק להם, ולהתמקד במה שאנחנו כן יכולים? פה נלמד את היסודות הנדרשים על מנת לבסס את יכולות המכירה שלנו – לא רק בעבודה, אלא בכל מקום בחיינו. נלמד כיצד להגיע לתוצאה הרצויה עם האנשים שמולנו, ואיך לדבר איתם כדי שיפנימו את המסרים שאנו מנסים להעביר. יחידה זו מיועדת למעשה לכל אחד ואחת מאתנו, המעוניינים לדעת "למכור" יותר טוב בחיים, ולהפוך למובילי המכירות בתחום שלכם, בין אם זה אכן מכירות ישירות, או שכנוע אנשים בדבר מה.

עוד מערוץ:
שירות ומכירות

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס17 דקות משך הקורס9 פרקים

הקדמה

1:18

שפה מאפשרת

2:21

חומרי עזר (למנויים)

  •    תרגול - להיות מוביל במכירות

אולי יעניין אותך גם...

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

30:01 משך הקורס

מרצהד"ר יניב זייד

פרקים8 פרקים

מכירות ותוצאות

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

22:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים8 פרקים

מכירות ותוצאות

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

22:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה